Niesamowity wzrost ilości ofert frachtów i powierzchni ładunkowych.

pressebild_jahresbilanz2015_900x600px_rgb

W zlokalizowanym w Erkrath, niedaleko Düsseldorfu, przedsiębiorstwie pracuje ponad 400 osób. Roczny obrót firmy wyniósł 56,7 milionów euro dzięki czemu jest ona wiodącym dostawcą usług IT dla całej branży TSL w Europie. Można pokusić się jednak o stwierdzenie, że bardziej ekscytujący niż sytuacja finansowa firmy i wzrost ilości klientów o ponad 7.200 jest fakt, że w 2015 roku na platformie transportowej wystawiono 68,1 milionów ofert wolnych przestrzeni ładunkowych i frachtów. To o 16% więcej niż w poprzednim roku. Przyczyniła się do tego nie tylko stale rosnąca baza klientów, ale także powstanie wielu nowych interfejsów. Aż 13% wszystkich ofert transportowych samoistnie trafiło na platformę transportową dzięki nowemu, bezpiecznemu połączeniu oprogramowań spedycyjnych klientów TimoCom z giełdą. To właśnie za pomocą tych interfejsów oferty z wewnętrznych systemów TMS firm przenoszone są za pomocą kilku kliknięć bezpośrednio do TimoCom. Dodatkową wartość stanowi także platforma trackingowa TC eMap®, z którą obecnie zintegrowanych jest już ponad 170 systemów telematycznych. Takie połączenie sprawia, że nie jest już konieczne ciągłe przełączanie się pomiędzy programami różnych dostawców telematycznych a giełdą TimoCom, co znacznie oszczędza czas.

Klienci TimoCom bardzo zadowoleni

Dalszą znaczącą oszczędność czasu zauważyło 25% spośród ankietowanych klientów TimoCom. Stało sie to już w pierwszych dwóch tygodniach funkcjonowania powiązanego z ofertami Messengera TimoCom. “Jedna czwarta naszych klientów przyznała, że dzięki komunikatorowi może szybciej zawierać zlecenia transportowe. To bardzo dobry wynik jak na fazę wdrożeniową”, podsumowuje Chief Representative firmy TimoCom Marcel Frings. Do tej pory za pomocą tego biznesowego czatu wysłano aż 700.000 wiadomości. “Zapewniamy nie tylko realne wartości naszym użytkownikom, ale również zyskujemy ich aprobatę. Dlatego też bardzo nas ucieszył fakt, że 86% naszych użytkowników czuło się dobrze poinformowanych o wprowadzanych przez nas produktach, jeszcze przed ich wdrożeniem”, mówi Frings. Pozytywna informacja zwrotna odzwierciedliła się także w postaci nagrody “Najlepsza Marka 2015”, którą TimoCom otrzymał od czytelników czasopisma ETM już po raz siódmy z rzędu.

Kolejne innowacyjne rozwiązania jeszcze w tym roku

Po podsumowaniu 2015, przyszła kolej na prognozy na rok 2016. Chef Representative uchyla rąbka tajemnicy i zdradza, czego możemy się spodziewać w nadchodzących miesiącach: “Po tym jak przetarliśmy drogę dla komunikatora, zamierzamy wprowadzić profesjonalny system do zarządzania dokumentami. Dodatkowo właśnie wzmacniamy nasze aktywności na terenie Wielkiej Brytanii i Turcji. Krótko mówiąc, rozwijamy się dla naszych klientów.”

Swoją kolejną innowację dostawca oprogramowania IT planuje zaprezentować na tegorocznych Targach Pojazdów Użytkowych IAA Nutzfahrzeuge w Hanowerze.

Więcej informacji o TimoCom znajduje sie na stronie: www.timocom.pl.

Formularz

Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że wypełniając i wysyłając poniższy formularz, powierzacie Państwo zawarte w nim dane osobowe do przetwarzania przez Zrzeszenie Międzynarodowych Przewoźników Drogowych w Polsce (ZMPD w Polsce).

Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi zasad przetwarzania Państwa danych osobowych możecie zapoznać się tutaj.

Proszę o kontakt w sprawie świadczonych usług z zakresu działalności transportowej, w szczególności:

Opłaty drogowe w krajach:

Usługi dodatkowe:

Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowej drogą elektroniczną na podany w tym celu adres email lub numer telefonu komórkowego lub inny kontakt elektroniczny. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Zostałem/am poinformowany/a, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych jest Zrzeszenie Międzynarodowych Przewoźników Drogowych w Polsce (ZMPD w Polsce) z siedzibą w Warszawie, adres: Al. Jana Pawła II 78, 00-175 Warszawa.

*pole obowiązkowe